اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۹۴۲۵۰

۲ گل ماندگار در دوران بازیگری‌ام به پرسپولیس زدم

۲ گل ماندگار در دوران بازیگری‌ام به پرسپولیس زدم
نادر دست‌نشان گفت: پس از ۶ سال می‌خواهیم دوباره مس را به لیگ برتر بیاوریم.
۲۰:۲۰ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۷
وانانیوز|
استان مازندران در سال‌های اخیر چهر‌های فوتبالی خوبی را به فوتبال ایران معرفی کرده، اما شاید هنوز هم سرآمد بازیکنان خطه سرسبز مازندران، نادر دست‌نشان، بازیکن قدیمی دهه‌های ۶۰ و ۷۰ تیم فوتبال نساجی مازندران باشد که بازی قدرتی و شوت‌های سهمگینش هنوز در خاطر علاقه‌مندان به فوتبال باقی است. به بهانه پیروزی مس کرمان مقابل تیم اکسین و نزدیکی دیدار تیم نساجی مازندران مقابل پرسپولیس، گپ و گفتی با نادر دست نشان داشتیم که در ذیل از نظرتان می‌گذرد.
*چطور تیم پرمهره اکسین را با فوجی از ستاره‌ها شکست دادید؟!
بازیکنان مس فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتند و خوشبختانه بازی به شکلی پیش رفت که آن را طراحی کرده بودیم و ۲ گل در نیمه اول به اکسین زدیم. در نیمه دوم هم با بستن کناره‌های زمین حریف را مجبور کردیم رو به بازی مستقیم بیاورد که اکسین از این حربه هم نتوانست استفاده کند تا نهایتاً ما به ۳ امتیاز شیرین بازی با اکسین برسیم.
*به نظر عزم‌تان را برای صعود با مس کرمان به لیگ برتر جزم کرده‌اید.
مس کرمان سال‌ها در لیگ برتر بوده و حتی در لیگ قهرمانان هم به عنوان نماینده ایران حضور داشته به همین دلیل درصددیم با تجربه‌ای که از گذشته مس کرمان در لیگ برتر و آسیا داشته، دوباره و پس از ۶ سال مس را به لیگ برتر بیاوریم.
*اکسین به نظر تیم دسته اولی نبود که تیم مس آن تیم را شکست داد.
(می‌خندد) تیم اکسین حقیقتاً تمام بازیکنانش سابقه حضور در لیگ برتر را داشتند و جالب اینکه نیمکت‌نشینانش نظیر فرزاد حاتمی، میرهانی هاشمی، سیف پناهی و... هم همگی سابقه بازی در لیگ برتر را داشتند، اما خوشحالم که تیم ما با ارائه بازی برتر مقابل چنین تیم و بازیکنانی به یک پیروزی ارزشمند رسید.
*به عنوان شخصی که سال‌ها سابقه بازی در نساجی را داشته و سرمربی این تیم بودید، نظرتان را درخصوص نساجی این فصل می‌خواهیم جویا شویم.
نساجی تیم خوبی دارد، تیمی که از وجود بازیکنان باتجربه و جوانانی خوب بهره می‌برد که همگی انگیزه بالایی دارند. کنار این تیم هم هوادارانی حضور دارند که تمام عشق‌شان نساجی است، هواداران پرشوری که نساجی را مقابل پرسپولیس تنها نمی‌گذارند و با تمام وجود از تیم‌شان حمایت می‌کنند. هدایت این تیم هم بر‌عهده جواد نکونام بازیکن سابق تیم ملی است، فردی که در عالم مربیگری انگیزه‌های زیادی دارد و کنار انگیزه فراوان بازیکنان نساجی، شخصاً انگیزه‌های زیادی برای اثبات خود در عالم مربیگری در لیگ برتر دارد. تمامی این موارد موجب می‌شود من پیش‌بینی نمایش و بازی درخور توجه‌ای از تیم نساجی مقابل پرسپولیس و همین‌طور ادامه فصل داشته باشم.
*بنیه تیمی نساجی را مقابل پرسپولیس چگونه ارزیابی می‌کنید؟
نساجی در پست‌های مختلفش بازیکنان خوبی دارد و از بازیکنان شاخصی نظیر عباس‌زاده، سجاد عاشوری، فرشاد فرجی و ولژیانی و چند بازیکن خوب دیگر بهره می‌برد، بازیکنانی که قادرند به بهترین شکل ایفای نقش کنند از همین حیث من شخصاً برای پرسپولیس بازی سنگینی را مقابل نساجی تصور می‌کنم.
*خودتان هم با پیراهن نساجی سابقه گلزنی به پرسپولیس را دارید؟
بله من دو بار به پرسپولیس گل زده‌ام و خاطرات بسیار ماندگار و شیرینی از آن بازی‌ها دارم.
 
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین